Kadra
Dyrekcja
Dyrektor Operacyjny
mgr Katarzyna Madej
Dyrektor Oświatowy
mgr Jolanta Surażyńska
Wychowawczynie

Nauczyciel Grupy
Anna Głyżewska
Ukończyłam studia pedagogiczne o specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz pedagogika opiekuńczo – wychowawcza na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwentka szkoły glottodydaktyki i glottoterapii oraz Zarządzania oświatą. Brałam udział w szkoleniach i kursach dotyczących edukacji polonistycznej, matematycznej, ekologicznej, a także tanecznej dzieci w wieku przedszkolnym. Pracowałam jako wychowawca przedszkolny, terapeuta pedagogiczny, instruktor tańca dla dzieci oraz jako animator zabaw. Jestem osobą radosną, kreatywną, spontaniczną i pełną optymizmu. Praca z dziećmi daje mi mnóstwo możliwości do dalszego rozwoju, od dzieci również czerpię dobrą energię, pomysły, wrażliwość – dzieci są także wspaniałymi nauczycielami dla dorosłych. To właśnie dzięki Nim zdobyłam II miejsce w konkursie wojewódzkim „ Nauczyciel na Medal” i wiem, że pomimo czasem pojawiających się trudności uśmiech dziecka jest najwspanialszym prezentem. Aktualnie dokształcam się z dziedziny tańca fitness salsation. Lubię także jeździć konno i na rolkach. Wolny czas spędzam na czytaniu dobrego kryminału, spotkaniach z przyjaciółmi oraz spacerach nad morzem.

Asystent Nauczyciela
Roksana Jakusz
Studentka Uniwersytetu WSB Merito na kierunku Psychologia o specjalności Psychologia kliniczna z psychoterapią. Pracę z dziećmi zaczęłam od niedawna, daje mi ona dużo radości i uświadomiła mnie że swoją przyszłość zawodową chcę wiązać z psychologią dzieci i młodzieży. Poza pracą z dziećmi uwielbiam spacery, podróże i gry planszowe ze znajomymi.
Specjaliści

Fizjoterapeuta
Anna Morawska
Absolwentka Fizjoterapii na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. Na co dzień pracuje z dziećmi zmagającymi się z różnymi schorzeniami narządu ruchu, wadami rozwojowymi, obniżonym napięciem mięśniowym, wadami postawy. Doświadczenie zdobywała podczas licznych praktyk zawodowych w Ośrodkach Wczesnej Interwencji oraz turnusów rehabilitacyjnych w ośrodkach rehabilitacji dzieci i młodzieży. Ukończyła kurs Metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne, Terapii Tkanek Miękkich w Pediatrii. Certyfikowany terapeuta międzynarodowej metody ETTC Kinesiotaping w Pediatrii wg konepcji Esther de Rhu oraz Terapii Maunalnej koncepcji Maitland. Jej zainteresowania terapeutyczne i naukowe dotyczą głównie problemów ortopedycznych wśród dzieci. Prywatnie uwielbia podróże i sporty zimowe.

Logopeda
Daria Cieślak
Absolwentka I stopnia studiów logopedycznych na Uniwersytecie Gdańskim, obecnie poszerzam swoją wiedzę na studiach magisterskich o specjalności neurologopedia i wczesna interwencja logopedyczna. Logopedia jest moją pasją, uwielbiam pracę zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. Interesuje się tematami związanymi z neurologopedią, z chęcią uzupełniam swoją wiedzę w tym zakresie. Podczas studiów pracowałam w szkole podstawowej w klasach I-III, przedszkolu oraz w rejonowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Odbyłam szkolenia min dotyczące diagnozy logopedycznej i wykorzystuję je w swojej pracy. Prywatnie jestem zawodową piłkarką ręczną. Wolny
czas lubię spędzać z rodziną oraz przyjaciółmi.

Psycholog
Emilia Wieczorek
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku Psychologia o specjalności Psychologia kliniczna. W swojej pracy badała wpływu wyobrażenia ruchu na szeroko pojęte mechanizmy neuroplastyczności u osób z niepełnosprawnością ruchową. Odbywała praktyki zawodowe oraz wolontariat w Stowarzyszeniu “Aktywnych na pomoc” z osobami niewidomymi i niedowidzącymi, a także praktyki pedagogiczne w przedszkolu Montessori. Zdobyła Certyfikat “C-eye i eyefeel w neurorehabilitacji i komunikacji”. Na co dzień pracuje ze sprzętem C-eye służącym do neurorehabilitacji i umożliwiającym alternatywną komunikację osobom po udarach, wybudzonych ze śpiączki i w innych, równie ciężkich stanach neurologicznych. Praca na urządzeniu stanowi również doskonały trening poznawczy dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i deficytami rozwojowymi. Trening ten z powodzeniem wykorzystuje w przebiegu terapii z najmłodszymi pacjentami. Prowadzi także indywidualną terapię psychologiczną w nurcie integratywnym. Posiada doświadczenie w diagnozie przy pomocy kwestionariuszy takich jak m.in. MMPI-2, WISC-R, WAIS-R, Test matryc Ravena, TAT. Współtworzyła projekty szerokiej baterii testów diagnostyczno-rehabilitacyjnych do najnowszej wersji urządzenia C-eye. Ciągle rozwija swoje kompetencje biorąc udział w różnego rodzaju szkoleniach i kursach. Jej pasją jest neuropsychologia i ludzki umysł, chociaż w wolnym czasie czyta też m.in. Stephena Arroyo, dr Joe Dispenzę czy Saint Germain, a jej ulubiony kamień to fluoryt 🙂
